Der Artikl is im Dialekt weanarisch (HC Artmann schreibweis) gschriem worn.

Da Siidbeziak (hebräisch מחוז הדרום Machoz haDarom) is ana fon de segs beziak in Israel.

haDarom
Siidbeziak
Südbezirk
LageÄgyptenSaudi-ArabienJordanienLibanonSyrienSyrien (von der UN überwachtes demilitarisiertes Puffergebiet)Tel AvivHaifaZentralbezirkSüdbezirkJerusalemde-facto Israel (von Israel als zur Provinz Jerusalem gehörig gezählt - von der Palästinensischen Autonomiebehörde als Teil des Westjordanlandes beansprucht)de-facto Israel (von der Palästinensischen Autonomiebehörde als Teil des Westjordanlandes beansprucht)de-facto unter Kontrolle Israels (von Israel als Judäa und Samaria bezeichnet - teils unter Verwaltung der Palästinensischen Autonomiebehörde und von dieser als Westjordanland bezeichnet und vollständig beansprucht)Gazastreifen (offiziell unter Verwaltung der Palästinensischen Autonomiebehörde - von Israel de-facto abhängig, offiziell aber nicht als Teil Israels betrachtet)NordbezirkGolanhöhen (de-facto Israel. Von Israel als Teil des Nordbezirks angesehen - von Syrien beansprucht)Nordbezirk (demilitarisierter Teil des Nordbezirks)
Lage
Basisdatn
Stoot Israel
Hauptstod Be'er SchevaVorlage:Infobox Verwaltungseinheit/Wartung/Sonstiges
Fläche 14.231 km²
Eihwohna 1.121.600
Dichtn 78,8 Einwohner pro km²
ISO 3166-2 IL-D

Ea is mit 14.231 quadratkilometa da gresde beziak. Ea umfosd grose dei vom Negev und vo da Arava. Da beziak hod 1.121.600 eiwona[1].

Da Siidbeziak hod zwaa unabeziak: Be'er Scheva und Aschkelon.

Schded Werkeln

 
Untabeziake und Regionen fom Sidbeziak

Gemeindevawoitung Werkeln

Regionalvawoitung Werkeln

Beleg Werkeln

  1. Israelisches Zentralbiro fia Statistik: Israel in Figures 2011 Israelisches Zentralbiro fia Statistik: Israel in Figures 2011 (Memento des Originals [1] vom 15. Juni 2017 im Internet Archive)   Info: Der Archivlink wurde automatisch eingesetzt und noch nicht geprüft. Bitte prüfe Original- und Archivlink gemäß Anleitung und entferne dann diesen Hinweis.@1@2Vorlage:Webachiv/IABot/www1.cbs.gov.il

Schau aa Werkeln